woensdag 20 november 2013

Vrolijke kleurtjes


Dit theekistje/blik heb ik al enkele jaren en blijft mijn favoriet door die leuke kleurtjes. 


Deze knalroze kol met rode bloem heb ik voor onze jongste gehaakt. Heerlijk warm en ze is er helemaal blij mee. Hij staat ook lekker vrolijk bij haar jas.

Ben ondertussen nieuwe hexagons aan het haken voor weer een kussentje (meer hierover in mijn volgende blogstukje). Ben dol op gekleurde kussentjes dus kan er nog geen genoeg van krijgen. Ook krijg ik al verzoekjes van onze meisjes dus ik hoef me niet te vervelen.


15 opmerkingen:

  1. Hi hi bekende jas! Erg leuk model!
    Bij ons hangt een kleinere versie in de gang.
    En een erg mooi colsjaal erbij, gaaf met die grote bloem.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He, dat blik heb ik ook! Staat bij mij ook altijd prominent op tafel hoor!
    Leuke col en lekker warm!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekkere vrolijke col heb je gemaakt!
    Staat echt superleuk bij haar jas!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! De col staat ook helemaal leuk bij d'r mooie laarzen! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ik kan me heel goed voorstellen dat je zo'n doosje niet in de kast zet!!
    Wat een prachtige col en een prachtige dochter!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Komt dat doosje bij de Albert Heijn vandaan? Ik heb er meerdere keren mee in handen gestaan. Ik heb de verleiding (helaas) weerstaan... Wat een mooie kol!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt, dit theeblik komt van de AH en vond de kleurtjes en het patroontje meteen heel leuk. Ik kon het dus niet weerstaan ;-)

      Verwijderen
  7. wat een leuke col zeg! heb je een patroon misschien, ik wil het graag zelf ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze kol is alleen gehaakt in Halve Stokjes. Eerst de hoogte in Losse en dan verder haken met Halve Stokjes zodat je altijd de wijdte van de kol kan aanpassen. Mocht ik deze kol toch iets te wijd worden naar verloop van tijd, kan ik het dus nog gemakkelijk veranderen.

      Verwijderen
  8. Leuk die col van je dochter en wat een knappe meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie col. prachtige dochter en een allerschattigst blik !!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. aha!!!! ah!! Blik blijft te leuk. Gebruik het ook elke dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijke sjaal, die staat inderdaad perfect bij het jasje!

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi combinatie zo bij je meisje en het blik is inderdaad prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. How helpful your information could be truly express and beneficial to me, thank you for sharing. Have you anytime required an online counter application? in like manner go to my profile there you'll find an Online mouse clicker counter.

    BeantwoordenVerwijderen